☁️ Київ +24°$ 44,8351,78А-95 81,05ДП 92,64Газ 43,64

Факт, що здивує: цей щоденний напій може уповільнити старіння клітин, – нове дослідження

Факт, що здивує: цей щоденний напій може уповільнити старіння клітин, – нове дослідження

Цей щоденний напій кофеїн може уповільнити старіння клітин, що підтверджують результати останніх наукових розвідок, які змушують по-новому поглянути на ранкову звичку мільйонів людей. Більшість із нас сильно покладається на чашку кави вранці, щоб прокинутися, але тепер дослідження показують, що вона робить більше, ніж просто допомагає нам не спати, передають Патріоти України.

Багато вчених вже пов’язували кофеїн з покращенням здоров’я, але тепер вони вивчають, як саме цей алкалоїд може впливати на клітини людини. Нове дослідження, опубліковане в журналі Microbial Cell Лабораторією клітинного старіння та старіння Лондонського університету королеви Марії, показало, що споживання кофеїну може фактично змінити те, як клітини проходять свій життєвий цикл і реагують на пошкодження.

🔗 Джерело: https://bbcccnn.org/fakt-scho-zdyvue-tsey-schodennyy-napiy-kofein-mozhe-upovilnyty-starinnya-klityn-nove-doslidzhennya/
© Сила Слова

📱 Наші Shorts🔔 Підписатися
Останній спочинок легенд: як зараз виглядають могили відомих українських артистів 💔
Останній спочинок легенд: як зараз виглядають могили відомих українськ
3 серпня: церковне свято сьогодні, що не можна робити, щоб не пішли гроші з дому
3 серпня: церковне свято сьогодні, що не можна робити, щоб не пішли гр
Майбутня зима в Україні: до яких викликів готуватися вже зараз
Майбутня зима в Україні: до яких викликів готуватися вже зараз
Мадяр назвав п'ять умов для завершення війни та попередив про складні часи
Мадяр назвав п'ять умов для завершення війни та попередив про складні
Виведення українських військ з Донбасу: Зеленський розставив всі крапки над “і”
Виведення українських військ з Донбасу: Зеленський розставив всі крапк
Наталка Денисенко стала дружиною Юрія Савранського та взяла його прізвище: перші кадри весілля
Наталка Денисенко стала дружиною Юрія Савранського та взяла його прізв
Трагедія на Київщині: п’ять «Шахедів» влучили в один будинок, загинули дитина та двоє пенсіонерів
Трагедія на Київщині: п’ять «Шахедів» влучили в один будинок, загинули
Пророцтва Ванги на 2026 рік почали справджуватися: що вона прогнозувала Путіну
Пророцтва Ванги на 2026 рік почали справджуватися: що вона прогнозувал
Урядовий портал оприлюднив нові пропозиції щодо зміни черговості призову на військову службу
Урядовий портал оприлюднив нові пропозиції щодо зміни черговості призо
Михайло Федоров висловився щодо свого майбутнього в уряді
Михайло Федоров висловився щодо свого майбутнього в уряді

Як кофеїн впливає на біологічний вік

Отже, що це означає для любителів кавових напоїв? Простіше кажучи, нове дослідження показує, що кофеїн може взаємодіяти з «сенсорною» системою (AMPK), яка може впливати на поділ клітин, покращуючи стійкість до стресу та зберігаючи потенціал для продовження терміну служби клітин. Хоча потрібні додаткові дослідження, це свідчить про те, що у людей може бути «перемикач довголіття», який активується регулярним споживанням цього напою.

кофеїн та здоров'я клітин

Оскільки ми вже знаємо, що помірне споживання кави може бути пов’язане з меншим ризиком деяких захворювань, таких як діабет 2 типу, це нове дослідження показує, що кофеїн може працювати, активуючи давню систему управління енергією. Важливо пам’ятати, що турбота про здоров’я — це комплексний процес. Наприклад, як зазначають експерти, вже з 1 вересня: державна програма Власна Справа оновлює умови для українців, що дозволяє розвивати бізнес та покращувати якість життя.

Чому кофеїн став об’єктом уваги вчених

Завжди важливо споживати кофеїн помірно, оскільки надмірне споживання може мати протилежні побічні ефекти. З часом додаткові дослідження кави та системи AMPK можуть розповісти нам більше про довголіття. Цікаво, що сучасні зірки також дбають про свій стан, і ми нещодавно писали про те, як Соломія Вітвіцька вперше розсекретила термін вагітності: як почувається зірка. Повертаючись до науки, варто зазначити, що кофеїн залишається одним із найбільш вивчених компонентів, що впливають на метаболізм. Подальші клінічні випробування допоможуть зрозуміти, чи можна використовувати його як терапевтичний засіб для профілактики вікових змін.

🔮 Гороскоп на сьогодні
♈ Овен Ваш ентузіазм сьогодні допоможе швидко розв'язати робочі справи, але не намагайтеся тиснути на колег. Краще зосередьтеся на власному плані, а ввечері приємно проведіть час з близькими людьми без суперечок.
♉ Телець Сьогодні варто сповільнити темп і зосередитися на поточних задачах, а не на глобальних змінах. У стосунках проявляйте щирість, чесна розмова з партнером допоможе зняти напругу та покращити загальний настрій дня.
♊ Близнюки Ваша комунікабельність допоможе вирішити складні питання, якщо ви уникатимете поспішних висновків. Прислухайтеся до порад близьких, проте остаточне рішення щодо робочих справ приймайте самостійно, зважуючи всі наявні обставини цього цікавого дня.
♋ Рак День ідеальний для створення затишку та налагодження стосунків із близькими. На роботі уникайте багатозадачності, зосередьтеся на головному проекті, щоб уникнути помилок через неуважність. Ввечері дозвольте собі відпочинок та повну інформаційну тишу.
♌ Лев Випромінюйте впевненість, адже ваші ідеї сьогодні можуть отримати підтримку керівництва або колег. Будьте уважнішими до деталей у документах, щоб не припуститися прикрих помилок, які вплинуть на загальний результат продуктивної роботи.
♍ Діва Сьогоднішній графік вимагатиме від вас зібраності, проте системний підхід допоможе завершити всі плани вчасно. У стосунках з оточенням уникайте критики, натомість оберіть підтримку, це зробить день значно приємнішим для всіх.
♎ Терези Шукайте баланс між робочими обов'язками та особистим часом, не намагайтеся встигнути все одразу. Приємні несподіванки від друзів піднімуть настрій, тому не відмовляйтеся від пропозицій прогулятися або просто поспілкуватися ввечері.
♏ Скорпіон Ваша інтуїція сьогодні допоможе уникнути непорозумінь у колективі, якщо ви довірятимете собі. У стосунках з партнером краще промовчати, якщо відчуваєте назрівання конфлікту, а от пропозиція спільного відпочинку зараз дуже доречна.
♐ Стрілець День подарує багато цікавих можливостей для професійного розвитку, якщо ви будете відкриті до нових знань. Не бійтеся експериментувати з підходами до завдань, це принесе чудові результати та підніме бойовий дух.
♑ Козеріг Сфокусуйтеся на досягненні довгострокових цілей, адже сьогоднішні кроки будуть надзвичайно влучними та перспективними. Вечір краще провести вдома у спокійній атмосфері, відновлюючи внутрішню рівновагу після насиченого та дуже плідного робочого дня.
♒ Водолій Ваша креативність допоможе по-новому подивитися на звичні справи та знайти прості рішення для складних завдань. Спілкування з друзями додасть енергії, тому не замикайтеся в собі, а сміливо діліться власними цікавими ідеями.
♓ Риби Сьогодні важливо довіряти своїм відчуттям та не піддаватися впливу негативних думок оточуючих. Приділіть час творчості або хобі, це допоможе зарядитися позитивом і з новими силами взятися за виконання важливих планів.

Що ви думаєте про цю новину?

Обговорити цю новину у Facebook

Рейтинг статті